vrijdag 15 augustus 2014

Zeg het met bloemen

Afgelopen woensdag was ik op bezoek bij mijn collega Petra, waarmee ik samen weer op de Creabeurs in Hardenberg sta (op 26/27 en 28 sept.).
Super gezellig natuurlijk en lekker bij gepraat.
We zijn niet eens toegekomen om samen te knutselen maar hebben wel weer hele leuke ideeën bedacht voor de beurs. Ik zou zeggen: kom langs en laat je verrassen. (meer info volgt t.z.t.)

Ik ben ontzettend gastvrij ontvangen door haar en daarom wilde ik haar een bedank-kaartje sturen.
En zo ging ik weer met de Flower Patch stempelset aan de slag.
Ik maakte 2 kaartjes, bijna dezelfde, maar met andere kleuren.


De één met de kleuren serie Regals,


de andere met de kleurenserie Incolor 2013-2015.


En zo krijg je toch twee heel verschillende kaartjes.
Ik weet al welke in aan Petra stuur, ze is namelijk gek van de Regals kleuren. Ze vind de Incolor minder, waar ik juist weer meer voor ga. Zo ieder gelukkig zijn eigen smaak.


De kaart is opgebouwd uit meerdere delen. Op de basiskaart heb ik de takjes gestempeld, daarna een band met uitgestanste bloemen erop geplaatst.


En zo zijn deze kaarten weer heel anders geworden dan de vorige (zie vorig blogbericht) en toch met dezelfde stempelset. En deze set is denk ik nog veelzijdiger dan ik nu kan bedenken. Ben benieuwd wat ik er allemaal nog mee ga doen. Jij ook?
Blijf dan gerust mijn blog volgen, ik vind het heel gezellig dat je langskomt.
Tot gauw!

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...