zaterdag 2 augustus 2014

Big Shot

Gisteren een hele leuke dag gehad op de Crea en Hobby Fair in Dedemsvaart.
Het was erg warm maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb weer veel nieuwe mensen gesproken en dat was gezellig, misschien ben jij hier ook wel één van. Leuk dat je mijn blog komt bezoeken!

Zo geef ik deze zomer workshops op de camping. Leuk om te doen, gezellige sfeer, vrolijke mensen.
Deze week een notitieboekje en een kaart.



En zo ging er gisteren ook een GEWELDIGE actie van start van Stampin' Up!
Als je een Big Shot snij/embosmachine (104,95) koopt dan mag je gratis een bundle (stempelset + snijset) uitzoeken!
Je hebt de keuze uit 5 sets.
1. Sumthin' with Bubbly Words €35,50
2. Flowery Daydream €55,95
3. Decorative Goodies €42,25
4. Celebrating Chalk Talk €43,25
5. Bright & Beautiful Stars €50,75.


Door op het plaatje te klikken kun je de flyer in het groot bekijken.

Heb je al een Big Shot dan kun je de bundles aanschaffen met 15% korting (de prijs die erachter staat is al inclusief de korting)
Deze actie geldt van 1 tot 31 augustus 2014.

En zo viel mijn mooie plan in deugen. Nou ja.....
Ik was al aan het plannen voor de winter en wilde met mijn Open Huis in het najaar een leuke Big Shot actie doen! Maar Stampin' Up! heeft deze actie bedacht tussen 1 en 31 augustus.
Dus plak ik mijn actie hier gelijk maar aan vast.
DUS DUBBEL ZOVEEL VOORDEEL!

Als je een Big Shot aanschaft mag je van mij voor 20,00 euro gratis aan snij/embosmallen uitzoeken. Alles vrij uit de jaarcatalogus maar wat je gebruikt voor/met je Big Shot.
En heb je deze (Big Shot) al in je bezit dan mag je de producten uitzoeken met 10% korting.
Ook krijg je van mij de (nieuwe) jaarcatalogus en de nieuwe seizoenscatalogus (herfst/winter gaat in op 28 aug.) van mij.

Een heel verhaal, maar alles even kort op een rij:

- Je koopt een Big Shot voor 104,95 euro.
- Je mag GRATIS een bundle uitzoeken (keuze uit de 5 bundles, zie hierboven)
- Je mag GRATIS voor 20,00 euro aan snij/embosmallen uitzoeken (eigen keuze, uit de jaarcatalogus)
- Je krijgt GRATIS de jaarcatalogus en de nieuwe seizoenscatalogus.

Je besteed dus 104,95 en krijgt er voor zo'n ongeveer 75,00 euro aan GRATIS producten bij.
Als dat nog geen leuke actie is!!!!!
Denk eens aan al die leuke nieuwe kerstcreaties die je ermee kunt maken.

En ben je nog niet overtuigd? Zie dit leuke filmpje: (klik op het plaatje)

Wil je hiervan profiteren? Je kunt me mailen/bellen (of langskomen natuurlijk!)
ellenkado@kpnmail.nl of 0523-270794

Een fijn weekend! groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...