zondag 22 maart 2015

Paasmandje

Wat is Pasen zonder paasmandje. Het is nog niet zover maar ik heb dit alvast graag klaar!
En het liefst gevuld natuurlijk met chocolade eieren.

Ik maakte deze:


Het mandje is gemaakt met de Berry Basket Bigz L Die.


Aan de zijkanten maakte ik twee strikken met de Bow Builder punch.


Het mandje is gemaakt met cardstock in de kleuren Crumb Cake en Melon Mambo.


Het mandje bestempelde ik voordat ik hem in elkaar zette.
Dit is gedaan met de stempelset Bloom With Hope, in de kleuren 
Melon Mambo en Versamark (je krijgt dan een soort watermerk).


Ik maakte twee 3-d bloemen met de Flower Shop stempelset om 
tussen de chocolade-eieren te steken. 
Een tutorial (hoe ik ze maakte) kun je vinden op het blogbericht van
maandag 14 juli 2014 (klik op deze datum en het te zien).


Fijne zondag nog verder,
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...