zondag 29 maart 2015

Goedemorgen

Laat het voorjaar maar komen, de klok is een uur vooruit, ik hoop dat we een geweldig voorjaar en zomer tegemoet gaan. Ik heb er wel weer zin in.




Er stond nog één paasproject op mij te wachten, een kale paastak.









Zo ging ik deze week een middagje met mijn dochter aan de knutsel om deze voor het pasen nog mooi te maken.


Gezellig met z'n tweetjes aan het knutselen, de middag was snel om. Maar we hebben productief gewerkt met zijn tweetjes.


We maakten diverse hangers voor in de
paastak.



Zo, laat Pasen nu maar komen!


Wil je nog meegenieten van de laatste kans om een GRATIS kadootje (SAB) te verdienen? Het kan nog!!!
Morgen (maandag 30 maart) gaat de laatste bestelling de deur uit. 
Dus heb je nog iets op je wensenlijstje staan? Laat het me weten.


Of misschien nog iets van de Weekly Deals?


Tot gauw!
groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...