zondag 8 maart 2015

Wie jarig is....

Wat is het genieten vandaag, wat een weertje!
Bij ons schijnt de zon volop, het is 16 graden en de kinderen springen vrolijk rond op de trampoline.
Zo mag van mij het voorjaar beginnen.

Deze week word ik alweer een jaartje ouder. En wie jarig is trakteert.


Dus iedereen die deze week een bestelling plaatst krijgt 10% korting op zijn gehele bestelling en...
een cadeautje van mij
gratis erbij!





Natuurlijk geldt ook de Sale-A-Bration actie nog, dus voor iedere € 60,00 euro aan producten een gratis kado uitkiezen uit de SAB-folder. Daar bovenop krijg je dus dan ook nog 10% korting.
Bestelling plaatsen uiterlijk 15 maart (ik ga 16 maart bestellen). Deze actie geldt niet voor cadeaubonnen.


Laatst maakte ik veel voorbeelden van de stempelset Sheltering Tree. Volgens mij heb ik ze nog niet eens allemaal laten zien dus bij deze:


Hoe simpel kan een kaart zijn?


We snakken naar het voorjaar maar dit is een voorbeeld van een herfstkaart.
Dit laat zien dat de stempelset het hele jaar rond te gebruiken is.


En een voorbeeld van een stijlvolle kaart. Het bladerendek is geëmbosd met
goud(embossing)poeder. Zo krijg je weer een hele andere uitstraling.


Een hele fijne (voorjaars)week toegewenst, 
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...