vrijdag 3 april 2015

Draai het eens om

Gisteren maakte ik een leuke kaart (geïnspireerd door pinterest) en toen deze klaar was liet ik hem zien aan mijn dochter.
"Leuk kaartje mam, maar waarom zit het knoopje daar, ik vind hem daar mooier".
"Ja maar..... je houd het kaartje verkeerd om", was mijn reactie.

Hé, andersom was het kaartje ook leuk, dus gelijk nog een kaart gemaakt maar dan "andersom".

Om dit verhaal duidelijk te maken, zie hier de twee resultaten:




Twee (bijna) identieke kaarten, toch een heel ander resultaat. 


De bloemen heb ik ingekleurd met de Blenderpen, lekker voorjaars-geel.
Uitgeknipt en daarna met dimensionals opgeplakt zodat die wat "verhoogd" liggen.



Mijn advies:
draai je kaartje eens om, wie weet wat voor verrassend resultaat er tevoorschijn komt.

Op naar een fijn paasweekend, geniet ervan!
groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Ontzettend grappig om de kaart zo te draaien, heel leuk gedaan en twee schitterende kaarten Ellen!
    Vast fijne Paasdagen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...