zondag 12 april 2015

Envelopjes

Deze week heb ik twee keer een geld-envelopje gemaakt.
De eerste keer had ik weinig tijd, de tweede keer iets meer.
Maar beide zijn leuk geworden, dus zelfs als het snel moet, kun je geweldig een cadeau-envelop maken met de Envelope-Punch-Board.


Mijn neefje wilde graag sparen voor een voetbal-tenue. Je raad het al: hij speelt in oranje-zwart. Binnen 10 minuten klaar, en kijk hoe leuk!


Voor mijn vader werd het iets uitgebreider, hier zit een label bij-in. De koeienstempel is niet van Stampin' Up! maar erg toepasselijk omdat mijn vader altijd een melkveebedrijf had.




groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Erg leuk Ellen. En is dat die koeienstempel die je destijds op de beurs gekocht hebt? Ik vind hem zo leuk en zeker toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen