donderdag 30 april 2015

Watercolor

Ik pakte weer eens mijn watercolor papier en aqua painters uit de kast.
Dat is al lang geleden dat ik hiermee aan de slag ging.


En toch is het zo leuk om te doen. Ik ben absoluut geen goede schilder maar het resultaat is eigenlijk altijd mooi.


Eerst ëmbosde ik de afbeelding op watercolor papier (ik stempelde de afbeelding met Versamark en bestrooide dit met wit embossingpoeder, even verhitten met de heattool en klaar).


Kleur voor kleur zette ik eerst het begin op papier, om later pas de accenten e.d. aan te brengen.


Garden Green voor de blaadjes, Crushed Curry voor het bloemhart en Cherry Cobbler voor de bloemblaadjes. De achtergrond met Island Indigo (dit zijn allemaal kleuren uit de Regals familie).



En dit is het uiteindelijke resultaat:


Tot gauw!
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...