zondag 14 februari 2016

Griep

Jeetje wat kun je ziek zijn van de griep!
Mijn knutselbureau heb ik deze week nog niet aangeraakt, zelfs geen zin in.
'k Wil wel graag maar heb er toch de moed niet voor.... griep dus.
En dan zit er blijkbaar niets anders op dan uitzieken....

Maar gelukkig heb ik nog iets liggen om jullie te laten zien, Petra en ik zijn een aantal weken geleden al druk aan het voorbereiden geweest voor de beurs.
Ja, het Creaweekend Voorjaar komt er al weer bijna aan.
En wel aankomend weekend, 19, 20 en 21 februari in de Evenementenhal in Hardenberg.

En ook wij staan er natuurlijk weer. Ik vind dit altijd zo gezellig, zou het niet willen missen.

We bemannen stand nr. 134.
Dit is in Hal 1, tegen een wand, ongeveer bij de toiletten.



En zo gingen we al lekker aan de freubel om de workshop voor te bereiden en onze demonstraties.

Voor de workshop maken we zo'n geweldig leuk tasje!


En dat prachtige kleine embellishment al gezien?


We maken er weer een gezellige stand van en hopen jullie natuurlijk allemaal te zien!

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...