zondag 28 februari 2016

Pedal Pusher

Er zijn weer nieuwe kadootjes..... en wie houdt daar nu niet van?

Ik moest er natuurlijk meteen mee aan de slag!


In deze set "Pedal Pusher" staat de tandem-fiets centraal. 
En het mooiste is, je kunt hem zelf "bouwen" zoals je het leuk vindt. Met mandje + diverse inhoud of met vlag aan de achterkant.

Bij deze kaart heb ik de bloemetjes in de mand gedaan en deze ingekleurd met de blenderpen. Ook de zadels kregen een kleurtje van mij.


Ook heb ik gelijk maar met deze set alle bedank-kaartjes gemaakt, zijn die al weer klaar voor de bestellingen. Hieronder zie je er een aantal van.





Deze set en nog meer nieuwe kadootjes (en natuurlijk de "oude" kadootjes) kun je gratis uitzoeken bij een bestelling van € 60,00
Deze Sale-A-Bration periode duurt nog tot 31 maart 2016.

Groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...