woensdag 24 februari 2016

Met de beentjes omhoog...

Wat heb ik weer genoten (samen met Petra Timmer) van het Creaweekend Voorjaar in de Evenementenhal in Hardenberg.
En wat heb ik weer veel mensen gesproken. Mensen die ik al ken of van gezicht ken (van de beurs), maar ook veel nieuwe mensen die enthousiast zijn (geworden) over Stampin' Up!

Wat leuk dat jullie langs onze kraam kwamen. Super, zonder jullie zouden wij er natuurlijk niet zijn.

En heb je de beurs gemist of wil je nog wel even nagenieten, hier komt een lading foto's.


Petra was van de demonstraties, diverse technieken liet ze zien,
en heel wat kaartjes zijn uitgedeeld!


Ik mocht het workshoppen op mij nemen,
heel veel verschillende creaties werden er gemaakt,
zo leuk om te zien!


En we hadden een aantal moodboards gemaakt,
kun je gelijk zien welke kleurtjes allemaal mooi bij elkaar staan.




Voor onszelf zorgden we natuurlijk ook goed!


en....
we hebben ons al weer opgegeven voor de Najaarsbeurs, dus dat komt wel weer goed!

Tot gauw,
groetjes Ellen



1 opmerking:

  1. Jullie hebben je goed voorbereid, ziet er allemaal heel mooi uit, en natuurlijk geweldig dat het zo goed gelopen heeft de beurs. Super het is jullie van hart gegund...Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...