zondag 10 april 2016

Baby

De juf van onze jongste zoon krijgt een baby en gaat met verlof. Reden om even iets leuks te maken vond ik.
Degene die mijn blog vaker leest weet dat ik niet veel baby-kaartjes e.d. maak en dus daarom ook niet veel baby-stempelsets heb.

En als ik dan tussen mijn spulletjes snuffel zie ik toch genoeg mogelijkheden.
Het werd een tasje met een verrassing!


Zo begon ik met een setje saaie wasknijpers.
Ik pimpte er een aantal met washi-tape en op andere stempelde ik diverse teksten. Dit heb ik met Stazön inkt gestempeld omdat anders de inkt uitloopt op het hout.


De wasknijpers vastgezet op een stukje cardstock in de volgorde zoals ik dit leuk vond. ik gebruikte hiervoor een kaartje van Project Life omdat deze nog op mijn bureau lag en de kleuren precies pasten bij wat ik wilde. 


Daarna een tasje (L-variant) gemaakt met de Gift Bag Punchboard van Whisper White cardstock, en deze bestempeld. Dit is gedaan met de achtergrondstempel Brushstrokes met Bermuda Bay inkt.
Het stempelen heb ik gedaan voordat ik het tasje in elkaar zette.


Voor de versiering maakte ik drie stroken cardstock. De grootste (eerste) bleef wit, de tweede beplakte ik met washi-tape en de derde bestempelde ik met "just for you" (Banner Banter) en de vlaggetjes van de stempelset Build a Birthday.


Tasje in elkaar gezet, wit koordje erdoor, kadootje (wasknijpers) erin, label eraan met een klein wasknijpertje en een extra sterretje en stukje Sequin Trim (pailletten-lintje) maken het af.


Nu hoor ik jullie denken: "ik zie geen roze/lichtblauw of neutrale babykleur".
Nee, dat klopt. Volgens mij wordt de juf een stoere mama en ze verwacht een jongetje dus het is ook een beetje een stoer cadeautje geworden.
Ik hoop dat ze er blij mee is.

groetjes Ellen

(Wil je ook op de hoogte gehouden worden van de beste acties, vind dan mijn facebookpagina EllenKado leuk.
Omdat sommige acties maar kort duren vind je daar altijd alle nieuwtjes/acties/kortingen e.d.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...