dinsdag 19 april 2016

Laatste kans

Het duurt nog even maar toch is alweer bekend welke producten gaan verdwijnen uit onze jaarcatalogus,
en welke producten blijven uit onze voorjaar/zomer (seizoens)catalogus. De zogenoemde Retired List.

En we kunnen ze nu nog kopen, sommige met korting, tot 31 mei, maar OP=OP!

Daarom ga ik morgen, woensdag 20 april om 20.00 uur nog een bestelling plaatsen.
Wil je graag nog iets mee bestellen voordat je het niet meer kunt krijgen pak dan nu die kans. Laat het me weten voor 20.00 morgenavond. (voor alles geldt op=op, dus ik ga het voor je proberen maar kan niet met zekerheid zeggen of het er nog is)



Klik op onderstaande link om alle producten te bekijken.
 http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2016_EU_RetiredList/Retiring%20List%20Annual%20Occasions_EU_ENG.pdf



Kom je er niet uit of heb je nog vragen, laat het me weten.

groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...