zaterdag 16 april 2016

Mannenkaart

Terwijl veel van mijn collega's gezellig in Amsterdam een Stampin' Up! event aan het bijwonen zijn, helaas lukte mij het dit keer niet om mee te gaan,
vond ik gelukkig wel wat tijd om even voor mezelf te gaan knutselen.
Want ME-TIME is zooooo belangrijk!

En dit keer stortte ik mij op een mannenkaart.


Als basis gebruikte ik een stukje DSP (dessin-papier) waar ik op ging stempelen met zwarte inkt.
De randen van het dsp-papier sponsde ik in dezelfde kleur als het dsp-papier (Sahara Sand) zodat het in het midden wat lichter bleef.
Gemat op zwart cardstock en als basis-kaart Pacific Point.


En toen moest er natuurlijk ook een vrouwen-versie komen.


Hetzelfde achtergrondpapier gebruikt, nu met een bloemenstempel en tekst.
Maar bij deze kaart vond ik het leuker om hem wat neutraler te houden. Ook weer de randen gesponst met Sahara Sand.
Met zwart gemat en als basiskaart Pear Pizzaz gebruikt. 

Je kunt het op deze foto niet goed zien maar ik heb een aantal bloemblaadjes ingekleurd met de Wink of Stella Brush (clear). Zo komt er een subtiele glinstering. Ook en paar Jewel Pearls erop geplakt.

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...