vrijdag 3 januari 2020

Mini catalogus en SAB periode



Vandaag gaat de nieuwe mini catalogus voorjaar/zomer van start.
Een prachtige catalogus waarmee je je gelijk in het voorjaar waant.
Met veel mooie nieuwe producten en de catalogus staat ook bol van de voorbeelden en inspiratie.
Neem gelijk een kijkje..... rechts in de zijbalk kun je hem aanklikken en helemaal in zien.
Liever een papieren versie? Dat kan natuurlijk! Haal hem bij mij thuis op of ik stuur hem je toe (kost alleen verzendkosten).



En traditiegetrouw begint dan ook altijd de Sale-A-Bration periode.
Dat betekent dat je bij een besteding van 60 euro een cadeautje uit mag zoeken uit de speciale folder.
Ook deze folder kun je inzien (hier rechts in de zijbalk).

Wil je ook graag een aantal producten en voorbeelden in het echt zien? Dan ben je welkom tijdens mijn Open Huis op dinsdagavond 7 januari (tussen 20.00 - 22.00 uur) of woensdagmorgen 8 januari (tussen 9.30 - 11.30 uur) bij mij thuis.
Ook verkoop ik dan producten (retired) voor opruimingsprijzen.
En je mag gratis meedoen met een kleine workshop (make en take).


groetjes Ellen

Ps: Kijk morgen ook even op mijn blog, ik doe dan mee met een bloghop. Zo hop je langs diverse collega's die allemaal hun best hebben gedaan om leuke voorbeelden te maken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...