vrijdag 10 januari 2020

Open Huis

Deze week had ik een Open Huis, om weer van alles moois te kunnen laten zien van de nieuwe mini catalogus en SAB folder.
En het was heel leuk. Zowel dinsdagavond als woensdagmorgen was het gezellig druk. Er werden ideeën uitgewisseld, samen creatief bezig geweest en natuurlijk tijd voor iets lekkers.
Voor iedereen die is geweest, ik vond het heel leuk, bedankt voor je komst.


Ik had lekker al mijn producten uitgestald met zoveel mogelijk voorbeelden erbij.


Ook mocht iedereen meedoen met een make & take.
Er werden leuke kaartjes gemaakt.
(ik zal hier binnenkort ook een berichtje van maken)


En om hier alvast een leuk voorbeeld te laten zien van de SAB,
hieronder zie je één van de stempelsets die je gratis uit kunt kiezen als je voor 60 euro besteld.


Happy Birthday to you  is een mooie set met een prachtige taart.


Op deze kaart heb ik de taart gestempeld met zwarte inkt op Vellum.
En deze heb ik aan de achterkant ingekleurd met Blends.
Je blijft dan de lijntjes van de taart goed zien en de kleuren komen er mooi zacht doorheen.



Ook bij deze kaart heb ik de taart op Vellum gestempeld, maar nu met Versamark en daarna met witte embossingpoeder bewerkt.
Deze taart is ook weer aan de achterkant ingekleurd, wat een mooi effect geeft.



groetjes
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...