zondag 12 januari 2020

Tijdloze Tulpen

Wat een toepasselijke Nederlandse stempelset, tijdloze tulpen.
Ik zal je eerlijk zeggen, het was niet mijn eerste keus. Maar ik vond dat de tulpen niet mochten ontbreken.
En toen ik ermee aan de slag ging....... toen begon ik hem toch wel heel leuk te vinden....
Je kunt er zo gemakkelijk hele leuke kaarten mee maken.



Op deze kaart heb ik de tulpen gestempeld in verschillende kleuren.
Je kunt zelf kiezen welke steel je eraan stempelt en welke blaadjes je leuk vindt.
Zo wordt iedere tulp weer anders.



De stempels stempelen gelijk met verschil in kleur, dus het ene gedeelte van de tulp is donkerder dan de andere, en dit geeft meteen een mooi effect.


Bij de tweede kaart heb ik de tulp in 3-d gemaakt.
Ik heb de tulp meerdere keren gestempeld op een stukje wit papier.
Daarna uit gestanst met de pons, en heb ik iedere tulp apart steeds een stukje meer afgeknipt zodat de tulp 3-d wordt. Dit op elkaar geplakt en daarna op de kaart.


Dit geeft weer een ander effect.


groetjes 
Ellen

1 opmerking:

  1. Wil je als chirurg lid worden van de Illuminati die je rijk en beroemd maakt in de wereld en de macht hebt om mensen op de hoogste plek ter wereld te controleren. Ben je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, muzikant, student, voetballer of bastketballer wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven worden, word vandaag lid van de Illuminati-broederschap van aanbidding en ontvang direct een rijk bedrag van 1 miljoen dollar in een week, en daklozen. Waar u ook kiest om in deze wereld te wonen en ontvang ook $ 10.000.000 per maand als salaris.
    VOORDELEN VOOR DE NIEUWE LEDEN DIE LID WORDEN VAN DE ILLUMINATI.
    One A Cash Reward van $ 500.000.
    1. Een nieuwe Exercise Dream CAR ter waarde van $ 300.000.
    2.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    3. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw droombestemming.
    5.Een jaarabonnement op Golf.
    5. Een VIP-behandeling in alle luchthavens van de wereld.
    6. Een totale verandering van levensstijl.
    8. Toegang tot de Citizen Grove.
    9. Maandelijkse betaling van $ 5.000.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening.
    10. Een maand gereserveerde afspraak met de top 5 wereldleiders en de top 5 beroemdheden ter wereld.
    Als je geïnteresseerd bent om je bij ons aan te sluiten bij de Illuminati Great Brotherhood
    Neem contact met ons op via e-mail: cavill612@gmail.com of via whatsapp: +1 (717) 814-8461

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...