dinsdag 18 februari 2014

En de winnaar is......

Vandaag is het dan zover.....
.......................................ik ga 2 vrijkaartjes verloten voor de Creabeurs in Hardenberg dit weekend.

Jammer genoeg zijn er niet meer volgers bij gekomen, maar des te meer kans voor jullie dus!

Mijn zoontje heeft geholpen met het loten, zie hier:





En dan wordt het nu natuurlijk heel spannend...............................................

.............tromgeroffel...................













En de prijswinnaar is:  Jackelien Pouwels

                                                VAN HARTE GEFELICITEERD

Jackelien, neem je even contact met me op voor je adresgegevens, dan komen de kaartjes zo snel mogelijk naar je toe.

Wens ik iedereen die nog naar de creabeurs gaat heel veel plezier toe, ik hoop je natuurlijk te zien bij stand nr: 240.
En zelf heb ik er ook heel veel zin in, foto's en verhalen volgen natuurlijk snel.

groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...