zondag 9 februari 2014

Mosaic Madness

Vandaag een kaartje gemaakt met mijn Mosaic Madness set. Door al die mooie nieuwe SAB-spullen zou ik bijna vergeten dat ik ook nog zoveel andere mooie spullen heb.
Dus zoals ik zeg een kaartje met Mosaic Madness. Een simpele kaart die toch genoeg zegt.


Een vierkante kaart is het geworden. Het bruine achtergrondje heb ik eerst geëmbosd met een hartjes motief die ik nog had. De tekst is van Sassy Salutations.


Ik heb de kleuren Coastal Cabana en Baked Brown Sugar gebruikt, hier en daar versiert met een glimmertje en klaar!

groetjes en tot een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...