dinsdag 11 februari 2014

Filet American

Ik blijf het toch zo leuk vinden hé, om zomaar geïnspireerd te worden door iets om me heen.
Zo zat ik aan een heerlijk broodje Filet American en bekeek het potje nog eens goed, en gelijk kreeg ik weer een leuk idee.


Ijverig begon ik meteen en zag ik ook meteen dat het niet goed ging.
De Washi-tape banden werd eigenlijk te breed naar mijn zin en doordat ik eerst de tape geplakt had en daarna pas gestempeld kwamen er geen mooie afdrukjes door het hoogteverschil.


Dus maar weer opnieuw begonnen. Eerst stempelen met een kladbriefje als richtlijn voor de washi-tape.
Daarna de tape, de oranje een stukje smaller gemaakt en zowaar het begon ergens op te lijken.
Afgemaakt met Nederlandse teksten en een label erop met bloemstempel (van de Petal Parade net als de andere bloemen)
En dit werd hem dus:


En om de Nederlandse teksten te promoten hebben wij (een flink aantal SU demo's uit Nederland) een leuke actie bedacht.
Koop je nu de Nederlandse teksten (35,95) en vul je dit aan met producten tot minimaal 60,00 dan mag je:
* en een kadootje uitzoeken uit de SAB folder.
* en krijg je nog eens een extra korting van 5,95 op de Nederlandse teksten. (dus betaal je eigenlijk maar 30,00)

Het is veel geld voor een stempelset maar er zitten ook maar liefst 24 verschillende tekststempels in, en dan is het eigenlijk maar 1,50 per stempel. En dan valt het toch best wel mee.
Wil je de set uitgebreid bekijken - zie hiernaast in de sidebar.

Deze actie is geldig tot 31 maart 2014.

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...