dinsdag 25 februari 2014

Met de beentjes omhoog.

Wat was het ontzettend geweldig leuk op de beurs..................
Drie dagen hebben Petra Timmer (mijn collega Stampin' Upper) en ik op de Creabeurs in Hardenberg gestaan.
En wat heb ik nu zere benen................

Maar wat vond ik het geweldig!!!!!!!!!!

Ik heb zoveel mensen gesproken, mensen die nog nooit van SU hadden gehoord, mensen die de producten al wel kenden, nieuwe mensen, bekende mensen en alle gesprekken waren leuk en interessant.
Er zijn ook vast mensen die ik niet heb kunnen spreken, met name zaterdag was een giga-drukke dag, maar wie weet spreken we elkaar een andere keer.



Het was zo leuk mensen enthousiast te kunnen maken voor de producten van Stampin' Up! en ik vond het ook erg fijn om te horen dat de mensen die al wel met de producten werken eigenlijk allemaal heel enthousiast zijn over het product.


Op de beurs hebben we veel dingen laten zien maar je kon ook een workshop volgen, we maakten een vogelhuisje. En de resultaten waren echt geweldig. Ieder huisje werd weer anders! (hier zie je mij in actie)




Hier zie je Petra in actie! Ze was al die drie dagen druk bezig achter haar "deskje" om dingen te laten zien, echt haar eigen plekje. Ik genoot om haar te zien werken, een echte Stampin-Upper.


En nu is het tijd om een aantal dagen even rustig aan te doen, genieten van de vakantie en de kinderen en hopelijk ook nog tijd om even rustig te freubelen, gewoon lekker bezig zijn en maar zien wat er uit mijn handen komt. Want daar heb ik echt even zin in, ben zo druk geweest met regelen en op bestelling dingen maken dat de creativiteit me even in de steek laat.


Lijkt je het leuk om eens een workshop te volgen? Kijk eens onder het kopje "workshopdata", hier staan de geplande workshops in voor komende tijd.
Vind je het leuk om met een groepje (vriendinnen, buurvrouwen, collega's enz.) te gaan workshoppen, dat kan ook. Ik kom dan bij jullie (of jullie komen bij mij) en we maken er een gezellige morgen/middag/avond van.

Zou je graag eens een party geven? Ik kom dit graag voor je organiseren. Nodig zoveel mogelijk mensen uit die je kent en van creativiteit houden, we maken er een gezellige avond van.
Ik laat de mogelijkheden zien van de producten van Stampin' Up! en we gaan natuurlijk ook zelf aan de slag en maken een klein project.
Tot 31 maart is dit wel heel aantrekkelijk om te doen want je gasten mogen dan bij aankoop vanaf 60,00 euro een extra kado uitzoeken en jij als gastvrouw kan hostess-euro's verdienen. Deze leveren in deze periode meer kadootjes op. Als je bijv. voor 350,00 euro verkoopt op deze avond mag jij voor 90,00 euro aan kado's uitzoeken!
Lijkt je dit leuk, neem vrijblijvend contact met me op.
Heb je nog twijfels/vragen of opmerkingen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Ik kan je dan alles hierover uitleggen.

Ik hoop je gauw eens te ontmoeten,
groetjes Ellen


2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om jullie verslag te lezen Ellen! Zo te zien was het erg geslaagd, leuk!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's Ellen en gezellig was het inderdaad. Zou je mij die foto's ook toe kunnen sturen voor mijn verzameling?
    Groetjes!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...