zondag 20 september 2015

Awesomely Artistic

Volop bezig met de voorbereidingen voor de beurs.

Ik vind het zo leuk om jullie veel nieuwe voorbeelden te kunnen laten zien, maar ik merk nu al dat ik niet genoeg tijd heb voor alles wat ik wil.
Herkennen jullie dit?

Maar één van die leuke dingen is het voorbereiden van de workshop die jullie kunnen gaan volgen op de beurs.
Wij (collega Petra en ik) hebben hiervoor de prachtige stempelset Awesomely Artistic uitgekozen.


Het is een klassieke, vintage stempelset met ook moderne onderdelen.
En daarom vind ik hem zo mooi. Je kunt er veel kanten mee op.

Ik ben dus ook heerlijk aan het ontdekken gegaan met hier en daar wat inspiraties via pinterest.






Al deze voorbeelden kun je bewonderen op de beurs (zie bericht hieronder) en eventueel lekker zelf aan de slag met deze geweldige stempelset.

Voor als je niet naar de beurs gaat, wees gerust, de komende tijd ga ik veel voorbeelden ook hier laten zien en natuurlijk laat ik jullie meegenieten met alle leuks van de beurs.

Ik hoop je te ontmoeten,
groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Ziet er mooi uit Ellen,jullie zijn er maar druk mee,ik zie je op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...