donderdag 17 september 2015

Vrijkaartjes gewonnen door...

Op 25, 26 en 27 september sta ik weer samen met mijn collega Petra op de
Creabeurs in de Evenementenhal in Hardenberg!


En ik heb er weer zin in. De voorbereidingen zijn al in volle gang.
Het gaat weer een leuke beurs worden, we proberen veel nieuwe leuke en
inspirerende dingen te laten zien.
Ook kun je komen workshoppen, ik vertel in een volgend bericht hier meer over.


Je kunt ons vinden in stand nummer 644, hal 6.
We staan tegen de wand (dus niet in een middenpad).




Maar nu natuurlijk het belangrijkste......
de winnaars van de vrijkaarten!

Onder de bestellers van september (voor de beurs) verloot ik 2x één vrijkaart.

En deze zijn gewonnen door:

Mevr. Griemink uit Westerbork

Mevr. van Braak uit Rheezerveen

--------------------------------------------------------------------------------------------

Onder de delers op facebook verloot ik 1x twee vrijkaarten.

En deze zijn gewonnen door:

Willy Luisman


Van harte gefeliciteerd met jullie vrijkaarten!
Natuurlijk hoop ik jullie te ontmoeten op de beurs.
(willen jullie even het adres naar mij mailen zodat ik de kaarten op kan sturen?
naar: ellenkado@kpnmail.nl)


Tot gauw!,
groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...