dinsdag 1 september 2015

Herfst/Wintercatalogus

1 September is de dag......
                                   
                             dat we mogen genieten van alle nieuwe leuke producten uit de

Herfst/Wintercatalogus 2015





In de sidebar hiernaast kun je klikken op de afbeelding en zo de hele catalogus inzien.

Wil je liever een papieren exemplaar? Deze kun je gratis bij mij ophalen
(of ik stuur hem je toe voor alleen de verzendkosten).


Heb je je verlanglijstje al klaar?
Morgen 2 september plaats ik weer een bestelling. Als ik iets voor je mee kan bestellen hoor ik het graag. (ik hoor het graag uiterlijk vanavond)

groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...