zondag 13 september 2015

Geboorte kaartje

Je ziet ze niet zo vaak van mij, geboortekaartjes.
Ik weet eigenlijk niet waarom, de meest voorhand liggende verklaring is dat ik ze niet zoveel hoef te versturen.
En eerlijk gezegd heb ik ook niet veel babystempels, w.s. omdat ik niet zoveel babykaartjes maak.
Kortom,
               vandaag eens een babykaartje!!!


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Banner Banter, met bijpassende pons.
Het is een kaartje in een beetje een vintage-look, ik werd geïnspireerd op internet.
In mijn favoriete kleur Crumb Cake en Watermelon Wonder.


Ook de binnenkant kreeg een versiering.


De twee knopen komen uit mijn eigen verzameling - lees: van een oude broek.
De tekst "beschuit met (op de voorkant) muisjes (in de binnenkant)" komt
uit de stempelset K.J.E.G.


groetjes en tot gauw,
Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...