zondag 24 januari 2016

Hello

Oeps, was ik een beetje de verjaardag van mijn buurjongetje vergeten......
en moest ik dus snel een kaartje maken.

Voor me lag het Sale-A-Bration kadootje, de stempelset Hello die ik uit mocht zoeken.
En hier wilde ik wel graag mee werken, dus....

De stempel "hello" met versamark op een Whisper White vel gestempeld, witte embossingpoeder erop en met de heattool verhitten.

Hierna met een spongedauber en inkt (Tempting Turquoise) een mooie gekleurde "vlek" gemaakt. Door steeds in het midden te beginnen wordt daar de kleur het donkerst en je kunt zelf kiezen hoe groot en intensief je de "vlek" wilt. Je moet dit niet in één keer doen maar steeds met kleine beetjes. Je kunt dan ook goed bekijken waar je nog iets wilt of wanneer het goed is.
Het witte van hello blijft door het embossen mooi wit.


Met Tempting Turquoise inkt Birthday Boy gestempeld en een paar figuurtjes (zitten allemaal bij dezelfde stempelset in),
en zo had ik heel snel een kaartje klaar.

Tot gauw!
groetjes Ellen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...