woensdag 13 januari 2016

Timeless Textures

Beloofd is beloofd, ik zou laten zien wat ik hier mee ging maken....











Nu, dit is het geworden...


Een kaart gemaakt met de stempelset Timeless Textures.


Het is een kaart met drie zijdes, als een harmonica opgevouwen zeg maar.
De bovenkant heb ik schuin afgesneden zodat je als het opgevouwen is, 
je van alle delen een stukje ziet.
Hier zie je de voor- en achterkant als het uitgevouwen is.


Ik heb de kleuren Soft Sky, Old Olive en Blackbery Bliss (2e afdruk) gebruikt
om mee te stempelen.
Sommige delen heb ik bestempeld en sommige beplakt met het "dessinpapier"
dat ik vooraf al gestempeld had. Zo maak je makkelijk je eigen achtergrondpapier.


Een tag die ik al gemaakt had heb ik erop geplakt met de tekst Van Harte Gefeliciteerd.
Deze komt uit de hostess-set "Er is er een jarig, hoera, hoera".


En omdat ik op een los blaadje alle stempels even gestempeld had, 
kon ik heel makkelijk kiezen welke ik het leukste vond, en hoe ik ze ging 
combineren.


groetjes en tot gauw,
Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...