woensdag 20 januari 2016

Productief dagje.

Afgelopen zaterdag maakte ik weer de reis naar Geleen (Limburg), waar mijn Upline Miranda een gezellige teamdag organiseerde.
Een enorme trip maar zeker de moeite waard.

Ik ging met de trein en het werd onderweg natuurlijk steeds gezelliger daar er steeds meer collega's aanschoven in de trein.

De dag hebben we volgemaakt met workshops, lekker eten en natuurlijk veel bijkletsen.


We gingen aan de slag met een doosje te maken voor je Spritzers e.d.

















Daarna gingen we aan de slag met de Northern Light techniek, maar mijn kaart heb ik nog niet af, dus die laat ik binnenkort zien. Het is ook veel te leuk om in de tussentijd gezellig bij te kletsen.


En natuurlijk was er tijd om lekker te eten, iedereen zorgde voor iets lekkers en dat resulteerde in een bomvolle tafel, waaruit het moeilijk kiezen was.....



's Middags kwam een collega een workshop geven, we maakten een soort projekt-bord.
Deze is in het thema It's my Party.
Zo kun je precies zien welke producten er allemaal bij horen, welke kleurtjes en hoe je ze leuk kunt combineren met spulletjes die je al hebt.

(Natuurlijk had ik het allemaal nog niet af, dus vandaag lekker nog thuis aan gewerkt.)

De dag eindigde met een leuk spel waarbij iedereen beloond werd met cadeautjes.


En de terugreis van 4 uur.....
ach, die was ook gezellig, maar er werd wel steeds iets minder gekletst (en begon het nagenieten).

groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...