dinsdag 5 januari 2016

Sale-A-Bration

Joehoe.... het feest is begonnen,
het jaarlijks terugkerende feest van Stampin' Up!: de Sale-A-Bration periode.



De meesten van jullie zullen het wel kennen, bij iedere aankoop van € 60 mag je een gratis kado uitzoeken uit de speciale SAB folder (dus bij aankoop van € 120,00 mag je 2 kado's uitzoeken enz.)

De speciale folder kun je hiernaast in de sitebar vinden. Door op het plaatje te klikken kun je de hele folder inzien.


Zo ook de nieuwe voorjaars/zomercatalogus die ook vandaag ingaat! (zie hiernaast in de sitebar)
Een prachtige catalogus boordevol nieuwe producten en inspirerende foto's.










Er is vandaag een nieuwsbrief de deur uitgegaan.
Heb je hem niet ontvangen? Kijk eens in je spambox, wie weet staat ie daar. Door de afzender als "veilig" aan te merken komt hij altijd goed bij je binnen.
Krijg je mijn nieuwsbrief nog niet maar wil je hem wel graag? Hiernaast in de sitebar kun je je aanmelden.
Ik verstuur ongeveer iedere maand een nieuwsbrief en hierin houd ik je op de hoogte van alle nieuwtjes op het gebied van Stampin' Up!, maar ook de aangeboden workshops, beurzen e.d.

Het is superleuk om als demo te starten in de Sale-A-Bration periode. Heb jij al eens gekeken onder het kopje "demo worden"? Misschien is het iets voor jou!

Natuurlijk gaat er ook binnenkort een bestelling de deur uit, hij staat gepland voor 11 januari.
Maar komen er veel bestellingen eerder binnen dan bestel ik nog een keer extra wat eerder.

Veel informatie dit keer!


Om ook nog even wat leuks te laten zien, dit is een project waar ik 
mee bezig ben met de stempelset Timeless textures, natuurlijk uit de
nieuwe voorjaars/zomer catalogus!
Benieuwd wat het gaat worden?


groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...